videoinlägg + outfit

Haha, alltid lika kul när folk kommenterar utan namn eller liknande.
Denna gång fick jag dock ett namn, problemet är att jag inte känner en själ med det namnet.

Denne bad mig iallafall att lägga upp outfitbild o videoinlägg.

Videoinlägg kan jag säga redan nu känns lite.. vad ska man säga? B.
Ska jag sitta framför min kamera o berätta om min dag på min brummande skånska? njae..
Inte så kul va? Sånt händer bara när jag fått i mig lite alkohol eller liknande.

Outfitbild däremot kan jag tänka mig, dock använder jag svarta kantine-kläder 50% av dagarna här så det blir kanske inte så kul att se, inte så pyssligt helt enkelt.


videoklipp från någon studentfest i våras.
jag skriker på anna medan hon kämpar med min kamera (elin, kolla skarp)


och såhär såg jag ut när jag, du, vi ? kom hem


Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0