Rundtur i bilder

Nu har jag och J varit en sväng på hans jobb. Deli de Luca.
En lyxigare 7eleven kan man kalla det. Han bjöd mig på mat och fixade ett norskt nr.
Påvägen hem från CITY kom jag att tänka på er alla mina vänner.

Så jag körde turist-stuket:


påväg hem går jag förbi slottet (CITY bakom mig)



Jag svänger av, och går igenom slottsparken

jag rundar det gula huset där framme (Hegdehaugsveien)

Sådärja, min lägenhet skådas rakt fram, t.v. om det vita

Nästan framme, om man kollar upp mot himlen sen man några skor hängandes... DÄR bor jag!

Jag tar en snabb titt över gatan och se där, wesc

Går in genom grinden

Och upp på mitt rum, där kommer en spårvagn. Jag vinkar

Har var det knark!


Jag kände mig rätt cool och ville ta en bild.. men något saknades

En varm (nästan norsk) lusekofte


Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0