fann roliga ord

Svenska

Ambulans

Bajskorv
BH

Fantomen
Fladdersmus
Förfest

Grillad kyckling
Gynekolog
Gruppsex

Hjälm
Homosexuell
Häst

Kondom
Kondom med glidmedel
Korsett

Laxermedel
Lucia

Mjölk

Platåskor
Plåster
Politiker

Ravefest
Rullstol

Snus

Tarzan
Toalettpapper
Tupplur

Utlösning

Norska

Klantetaksi

Snuskepölse
Tuttekasse

Trikåthomas
Vinglefitte
Förspel

Kremerte hönsungdommer
Musekiker
Klumpesnusk

Vurpeollon
Pruttegutt
Havremoppe

Fröjdepinnepådrag
Fröjdepinnepådrag me halk
Fleskepress

Hurtigprutt
Glitterstina

Bondgrogg

Etasjepjæxor
Klantetejp
Pratekvarn

Blinkepartaj
Invalidfotölj

Læppesmuts

Skogs-harald
Rumpeputs
Höneblund

Guttesprut


Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0