mor-och-dotter-dag

Idag har jag och mamma vår behövliga mor-och-dotter-dag, då vi ska umgås hela dagen!
Mamma kom och hämtade upp mig hos min otroliga man imorse.
Därefter körde jag oss till Strömsnäsbruk.

Vi hämtade min lovely balklänning där och tog sedan en fika på stan.
Mor min köpte även en serie ansiktskrämer till mig, vilket uppskattas rejält!


 
 

En Geantle Foaming Cleanser (rengöringskräm)
En Toning Lotion (ansiktsvatten)
En Hydra-Matte Lotion (dag/nattkräm)


Allt från märket Clarins Paris.
Kommer skriva här om det är bra eller ej, prisvärt borde det inte kunna vara.
Med tanke på priset. Hehe!


Nu ska vi städa mitt rum lite, och ikväll blir det middag på Cats eller Kingan.

Jag älskar min Mamma.

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0