projektarbetsvecka 2

Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, för en gångs skull.
Imorgon blir det att åka till skolan trots lektionsfri vecka.
Jag och mina projektskompanjoner startar med brunch klockan 11
och återgår sedan till arbete. Imorgon ska vi få mycket gjort :)
Jag ska även luncha med Joel imorgon runt 14.
Vi får se om vi känner oss klara för dagen då eller om jag ska tillbaka igen och skriva mer.

Förresten åker jag och Joel iväg snart igen :)
längre bort denna gången

(starbucks + koftan jag köpt till joel&mig)


Kommentarer
Postat av: :)

Snygg tröja på en snygg man.

2009-02-10 @ 17:07:27
Postat av: Maja

Sv: Jag känner likadant

2009-02-10 @ 18:50:12
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0