Silver

Nu packar jag för fullt. Lite svårt när jag inte har någon aning om hur länge jag stannar.
Men jag trycker ner det mesta.
Köpte mig världens bästa kjol innan idag, kommer leva i den. Till både vardags & fest!
Nej nu ska jag packa det sista sedan äta köttbullar.

Förresten var det första pappa sa till mig när jag kom hem från stan
- har du färgat håret?


Ha, han har ingen koll på när jag klipper mig eller färgar mig. Men nu, när jag inte har gjort det på år och dar frågar han. Konstigt. Kanske för att jag använder ett nytt silvershampoo. Matrix




Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du får trevligt :) Se nu till att mobilblogga!

2009-07-17 @ 13:11:14
URL: http://emmascholin.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0