TänkarN

Det är en grej jag inte riktigt förstår.
Varför ska folk förändras och hålla på? (till det dåliga)
Trodde jag och mina bekanta var lite för gamla för det.

Jag tror mitt nya liv började idag på något vis.
Har levt i min lilla bubbla som bara skrek en sak, ett namn.
Idag sprack den. POFF!
Och nu känner jag hat, haha! HAT?! vafan.
Jag ogillar folk som hatar, hata är ett alldeles för starkt ord.
Men det är så jag känner. Tråkigt nog.

Dock pushar detta hatet mig att vilja hitta på andra grejer.
Upptäcka nya saker och namn.
Inte för att stängas in i en bubbla igen utan att få älska lite, på riktigt utan gränser!

Nyss stod klockan på 00.00.
Har önskat mig i princip samma sak i över 1 års tid. mer än det.
Jag skulle precis pussa på klockan när jag stannade upp och tänkte;
Men nej? detta är inte det jag vill längre
fick en liten tår i ögat då jag bröt traditionen men samtidigt kändes det som jag släppte taget.

Godnatt. Helsingborg var fint, men var inte riktigt mogen för att stanna.



Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0