Norge?

Min söta, rara, älskvärda Malin Hermansson ringde mig tidigare ikväll.
Hon ska flytta till centrala Oslo med sin boyfirend Mattias, (som redan har bott där ett tag).
Jag fick frågan om jag och en kompis/partner vill hänga på. Eller endast jag själv!
Vad himla passande? Jag som inte har haft någon idé om hösten.
De åker redan i Juli. Ska jag? Har dock ingen att ta med mig, men det ordnar vi.

Malin är en av de bästa människorna jag känner, hon har det största hjärtat av alla.
Imorgon åker jag till Blekinge, där vi bodde ihop sommaren 2005.

Ska jag? Vad har jag att förlora?



 

Sometime I'm gonna have to lose, you..


 

Malin Kossan Hermansson

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0