Högskolecafé

Grata ringde och 08:45 och frågade om jag kunde vara där 09:30.
Snabba puckar, ställde mig och väntade vid trikken, fick reda på att den inte gått på hela morgonen, därav lite panik, började gå mot T-banan men då kom trikken. YE!

Jobbade på ett högkolecafé precis vid mig. Tillsammans med en svensk tjej från Stockholm, Anna! De tyckte att vi jobbade i ett sådant bra team så de ville ha kvar oss båda. Dock var jag vikarie för en annan vikarie som var sjuk.... GOODLUCK! Men ska iallafall jobba där fram till fredag. Wii!

Det känns mycket bra här nu, ska snart ner på stan och fika med Matti. Först lite vilning för ryggen i form av en dusch? WAAAAH. Jag stortrivs!!



Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0