27 grader

Heyou.
Idag har vi varit på kurs och sedan hängt på stranden och badat i medelhavet.
Ikväll ska vi som var iväg och jobbade igår följa med de andra och träna på drickbeställningar. Jag är så trött! Man blir riktigt slö av värmen. Klockan är snart 17 här och det är 27 grader i skuggan. Cypparna tycker det är kallt och går i långärmat medan en annan dör.
Hur ska det gå i sommar?


Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering här nere, det händer så mycket nya saker här nu.
Blir nog bättre med tiden, håll ut.


Kommentarer
Postat av: Madeleine "Bloggowitch" Hallqvist

Gud så härligt med värme!

2010-04-16 @ 22:51:53
URL: http://www.mondoblog.se/principessan

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0