φιλί

Fyy vilket härligt väder vi har.
Idag har Ida, Ewelina, Sandra & Camilla varit iväg och handlat med vår handyman.
De kom hem med massor av vatten, frukt, toalettpapper , öl & vin.
En flaska vin för 25 kr.

Jag & Cissi stannade hemma på vår lilla uteplats så lite fräknar har nu kommit fram på näsan.
Nu tar vi en liten paus i allt, några powernapar och några duschar.
Klockan 18:00 kommer Jessica och hämtar oss och kör oss till China House där det bjuds på middag. Hoppas alla där hemma har det bra.



φιλί φιλί


Kommentarer
Postat av: elena

Hej!

Vilken fin blogg du har!

Läs och kommentera gärna min om du har lust ;)

Kram / Elena

2010-04-08 @ 15:43:59
URL: http://elenapeyron.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0