10 weeks left

hej allihopa, sjukt längesedan jag skrev, jag vet.
madicken & cajsa har hunnit vara här, hann dock inte träffa dem mer än 2 ggr då både jag och maddie fick ögoninfektion efter en vild natt i napa. har alltså legat hemma och svettats mån-tors men är nu fit for fight igen. typ..

igår blev det napa igen, man ångrar det lite såhär dagen efter då magen säger ifrån och man har legat och svettats bredvid snarkningar hela natten. no sleep.

nästa vecka är jag inte ledig en enda dag, vill döda george, då kommer kinning & rask hit. nu ska jag nog gå och spy lite sedan klä mig för ett underbart arbetspass i det fantastiska svala 45-gradiga vädret.

(10 veckor kvar till jag far hem till Sverige igen, wow)


Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0