i'm alive, foton på Facebook

förlåt, är lite sämst på att uppdatera här nerifrån söder.
Jag mår bra, hostar dock lite fortfarande och ryggen värker som aldrig förr!
11e augusti idag, snart har halva augusti gått, sjukt. Augusti är den jobbigaste månaden här nere, för varmt och för många turister/cyppar som har semester, men det är bara att bita ihop.
Familjen har nu åkt hem, det var den absolut bästa veckan här hittills. Sov på deras hotell 3 nätter. Käkade hotellfrukost och semestrade faktiskt lite när de var här. så söta är dem♥

I måndags fyllde Cissi 21 år och det firades med ett beachparty, mysigt.

orkar tyvärr inte lägga upp alla bilder från den sista tiden då det tar för lång tid, men har precis lagt upp ett 30-tal på Facebook.

Om 2 dagar kommer Madicken hit, woho, jag luktar party och för mycket bakisjobb....


2 foton från hotellets fancy nattklabb plindio (minus 2)


Kommentarer
Postat av: Emilie

digger designet ditt :-)

2010-08-15 @ 21:11:57
URL: http://mly.blogg.no
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Vinner jag dessutom pris är det er jag delar vinsten med.



http://blogg.veckorevyn.cm/pinsamt/2010/08/01/lankar/



Skulle iaf bli jätteglad för din röst

Kram Bitte

Postat av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna en skinnjacka från Kenza



http://bittestest.blogg.se/2010/august/tavling.html


Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0