jag vet om att jag är älskad

det har nu gått ytterligare en vecka sedan jag skrev.
denna vecka har varit bra trots min sjuka + problem med jobbet.
Kinning, Rask, Mogge, Erik, David & Jonte har varit här så jag har inte spenderat så mycket tid här hemma i lägenheten. Jag har nu slutat jobba nere vid stranden för att imorgon börja jobba på Cliff Bar.. vi får se hur det blir med det.

jag vill inte låta tråkig nu, men tyvärr så har hemlängtan smygit sig fram.
tror det handlar mycket om att jag är sjuk all the time + jobbstrulet.

men jag saknar min mor&far otroligt mycket, ni är de absolut bästa föräldrarna som finns. ni ställer verkligen upp 100% 24/7. TACK
jag saknar även min lilla bebisebba, hon har börjat högstadiet och jag har missat det hela :(
min förebild agnes får jag träffa i jul igen, inget vi kan ändra på. men åh som jag saknar henne!
mina närmsta vänner hemma saknar jag så det gör ont (ni vet vilka ni är). jag skulle kunna döda för att få umgås med alla er under bara en enstaka liten afton.

när jag tänker på det blir jag arg och lite ledsen att jag befinner mig så himla långt bort från dem jag älskar men samtidigt blir jag oerhört varm i hjärtat när jag inser hur många fina människor jag har i mitt liv.
jag vet om att jag är älskad - hur bra känns inte det?





Kommentarer
Postat av: sara

Majsen är älskad :)

2010-08-28 @ 01:24:15
URL: http://mrssaja.blogg.se/
Postat av: elin

jag saknar dig med majsan, supermycket!

2010-08-28 @ 13:01:00
URL: http://nejliika.blogg.se/
Postat av: Emma

<3

2010-08-28 @ 18:28:17
Postat av: Anna

Och jag saknar dig också! Det är för längesen jag pratade med dig Majis, måste skajpa! POUSSSSSSS

2010-08-30 @ 16:32:45
Postat av: Proooooooooud!

Make me proooooud son, PROOOOOOOOOUD!!!!!!



Saknar dig Maja, den 14 drar jag till asien i tre månader, är du sugen på nyår i filippinerna hör av dig! Annars ses vi i Sverige i vår, right!



Stor kram från Oslo!!

2010-09-27 @ 21:59:00

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0