kewl kewl

Härlig fredagkväll!
Middag @ Elina med 7 andra kwinnor.
Lite hastiga beslut togs och alla for till slut in till staden.
Vi kom lite fel, men hamnade sedan hos Jessica & Macke. ÖS
Frågan är om jag vill se alla de foton som togs med Saras kamera där.

Vi halkade sedan till Harry's.
Jag, Pillan & Sara stannade till för en vätskekontroll @ Saras.
(vilket vi verkligen inte behövde)

Harry's var skojsigt som vanligt tror jag.
Och avslutades med snöbollskrig.
1 st mobil bortappad (återfunnen)
1 st läppglans i BHn.
3 st blåmärken (?)
1 st rejäl bakfylla
1 st skön sovmorgon, härligt att jag inte är den enda här i världen som kan ligga i sängen hur länge som helst.

nu måste jag dricka kaffe.
ikväll är jag 1 st niggah

Kommentarer
Postat av: Pillan

vätskekontrollen var sjukt nödvändig ! haha nooooot.. fyfan va fulla vi var, sjukt bra snack där ute i saras hall med :P

2010-02-22 @ 23:46:43

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0