kissie?


Kommentarer
Postat av: Becca

Ok nice.. Vet dock inte vart Konnos Bay ligger någonstans..:P

Jag bor i Pafos,på sydvästra cypern.. När jag först till cypern började jag på ett femstjärnigt hotell/ resort. Men senast jobbade jag på ett fyrstjärnigt hotell i Coral bay. Just nu jobbar jag ingenstans, eftersom jag är i Sverige på besök:)

Har du fått kontrakt och sånt? För när jag först kom dit stod det vissa saker i kontraktet, när jag kom dit hade jag inte med mig det och då blev det inte riktigt samma sak. Om det är något du undrar över är det bara att fråga mig, jag vet hur arbetslivet, lönen och cyprioterna är som;)

2010-02-12 @ 18:32:34
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0