Pragkärlek

Nej, nu måste jag städa innan jag kör till Annsie för myskväll med Anna, Ana & JB.
De 3 kvinnorna är bra, bra kött!


...gick in på Prag-mappen för att hitta passande bilder.
Oj så mycket kärlek jag hittade där.
Vid den tiden var jag inte riktigt mig själv jag var nyligen fetdumpad, och osäker på vad jag kände för allt och alla. Därför gick det väldigt tokigt till i Prag, mycket fylla, mycket tokiga handlingar. Men som tur var åkte jag dit med världens bästa T3B.
Jag vet om att jag alltid klarar mig själv, det vet min mamma med. Det var därför hon reagerade som hon gjorde då världens bästa klass ringde hem pga oro. Men det ni gjorde för mig där kommer jag aldrig glömma. Aldrig

kärlek






Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0