Cypern 1 april

For till Stockholm klockan 07:00 imorse. Sov den största delen av färden vilket var asnajs.
Kom upp och kände mig lite vilsen, då kommer en ganska snygg kille fram och säger:

"förlåt, men du var otroligt vacker!"
"tack..."
svarar jag och väntar på att han ska tvinga mig köpa en ny mobil eller gå med i Röda Korset (vilket jag förövrigt redan är). Men nej, istället frågar han mig om jag vill följa med honom hem.... ha! Härlig vändning, jag bugade och bockade men tackade snällt nej...

Fann min tunnelbana och hittade till hotellet direkt.
Satt och väntade i 45 min, gick till Tommys rum.
En söt kort man med massa guld runt handlederna.

han skötte snacket,
frågade om jag bodde hemma,
om jag var singel,
om jag besökt cypern tidigare..
Och helt plötsligt säger han "i give you the job" (på knacklig engelska)

jaha?
sen sa han att han skulle ringa sin fru direkt och att jag kunde gå.
"kommer och hämtar dig 1 april, bye"


och när jag kommer hem har jag fått ett mail från hans fru om all information.



jag är så glad

 


Kommentarer
Postat av: Emma

ÅH SÅ ROLIGT!! :D

2010-01-27 @ 11:20:10
URL: http://emmascholin.blogg.se/
Postat av: Pania

jasså, fick du det direkt? :O Jag sitter och håller tummarna på att jag ska få ett positivt besked

2010-01-29 @ 13:58:21
URL: http://paniat.blogg.se/
Postat av: Anki

Så du ska jobba på China House denna säsong? Då kommer vi säkert ses, det är min favorit restaurang, äter där varje helg när det är säsong :)

2010-02-21 @ 04:42:32
URL: http://ankiis.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0