för rörigt inlägg

uh, har varit lite dryg här på sista tiden.
beror mest på att vi fortfarande inte har internet i lägenheten.
och kanske lite för incidenten i lördags... går inte in mer på det.
löneförhöjning till oss svenska tjejer i måndags, tack!


Igår strulade mitt öga hela dagen, kunde knappt se och trams. Ögoninflamation.
Så idag åkte jag, Ewa, Pavarotti & Micke till sjukan utan resultat.
Istället visade jag mitt öga för den biffiga killa på apoteket som gav mig lite medicin.


Fick ledigt imorgon också då jag ser ut som en idiot.
Och det är inte en vanlig dag imorgon, det är EWELINAS 22ÅRSDAG!!
Det ska firas med reserverat bord på någon fancy bar i Ayia Napa.
Jag, Ewa, Ida, Cissi, Pavarotti, Micke, Antonis, Costas & Pavlos.


Black Eyed Peace... suger (förutom att en av dem ser ut som my love)
Nu låter det som VM börjar, jäkla Sverige som inte ens klarar kvalet.



idag slutar bebis 5an, i höst börjar hon på högstadiet, lillan♥
puss (har gått ner 4 kg, tack)







Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0