100%

Igår åkte jag, Ewelina & Antonis till Pavarotti som har opererats.
Kul att hälsa på i ett äkta Cyppe-hem. Hans lilla mamma var så söt och bjöd på en massa gott.

Idag har jag jobbat 12:00-21:00.
Nästa vecka är jag ledig 2 dagar igen, fy vad lycklig jag är.
Dock inte på Ewelinas födelsedag som är på fredag, men fira kan jag göra ändå!


Nu ska jag sova, helgerna här på Cypern är inget att hurra för.
Våra helger inträffar någon gång mellan mån-fre.


Det var allt från mig, puss.
(saknar vissa där hemma som fan ibland, en helg med alla er hade jag betalat mycket för, och på tal om pengar.. löning nästa vecka. cool)


Imorgon är det 1 år sedan jag tog studenten, fy vilken härlig tid, fy vad kul vi hade, T3B. Men allt var inte riktigt helt 100% inside, flydde lite till Oslo och började leva om på nytt. Nu sitter jag i en lägenhet på Cypern och jag tror faktiskt att allt är 100% nu.... faktiskt :)
Oslo, september 2009.

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0