SWEDEN

NU är jag hemma i Sverige!
Eller rättare sagt, igår 21:30 anlände jag till mitt hus i lilla Tormestorp.
Dock var gårdagen den jävligaste dagen på länge. Missade flyget i Budapest så vi fick åka till Frankfurt och byta där istället. besökt 4 olika länder igår, utan nöje! Tur att Ewa, Cissi & Sandra var med. När vi kom fram till Arlanda hade varken Sandras eller Cissis bagage kommit fram vilket gjorde dagen ännu värre. och mitt bajståg hem vart såklart försenat. Men jag kom hem till slut och fick äta min favoriträtt tillsammans med min söta lilla familj (minus agnes), därefter somnade jag på 1 sekund i min ovanligt mjuka säng.

Idag har jag gått runt i huset och upptäckt det på nytt. 2 rum är renoverade sedan jag flyttade till Cypern och kylen är full... Nu sitter jag och kollar på gårdagens avsnitt av Bonde söker Fru. Och imorgon 05:45 kommer Mimmi och hämtar upp mig för att köra mig och henne till Växjö där hon förhoppningsvis får skriva tentan hon glömt att anmäla sig till. Och jag kan du överraska farmor & farfar.

Nu måste jag gå till sängs, ska väl upp om 5 h.
Godur nattur, vi hörs imorgen.

är fortfarande sliten från jävulsresan

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0