Förlåt (massa uppdatering)




Förlåt så väldigt mycket för mitt dåliga uppdaterande, har fått klagomål.
Ett extra förlåt till Jonte, förlåt!

Sedan vi hördes av sist har det väl inte hänt något spännande direkt. Igår lunchade jag som sagt med Sara på Graffiti, riktigt mysigt att träffas och catcha upp. Jobbade sedan ett litet postispass och for sedan hem till min man. Vi kollade på Milan, såklart, och filmen "I Rymden Finns Inga Känslor". Imorse bevisade Eric ännu en gång att han är världens bästa pojkvän då han kom ner med fukost på sängen. Min favoritfrukost♥

Idag har jag lunchat med Linnea, även det alldeles för längesedan! Bra med ännu mer catch up. Ikväll har jag jobbat och tränat svinhårt. Nu sitter jag här och dricker min lilla shake. Här bygger vi muskler. Inget mer fett och absolut inga seniga ben/armar, lite kvinnliga former måste man ha.




Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0