Gårdagens händelser.

He he, nu väntar alla spänt på att jag ska uppdatera om gårdagens händelser!
Igår jobbade jag 2 pass. Mellan dem lunchade jag med LillEric på Graffiti.
På kvällen bjöds det hit lite kvinnor + Simon. Hade skitkul verkligen.
Vi for sedan till Harrys (yes alltså!) och dansade nästan (!) hela natten lång. Fram tills en idiot (som jag uppfattat som rar) kommer fram och är riktigt svinig mot mig. Självklart säger Eric till honom och då börjar en sjukt pinsam tjej dra i stackars Eric. Ha ha, lilla du, kom över honom! Både jag & Eric blev utkastade, vi fick 2 vakter var :D det var himla komiskt! Eric är helt blå om armen todaysis.

Vi for sedan hem till mig och sov bäst.
Nu har han åkt hem för att byta om och lite sånt fix inför vår mysiskväll.
Jag ska laga honom min favoritmat och tröstpussa på honom, stackarn förlorade en viktig match igår :( jag ska nog gå och vila mitt huvud lite.


söta vänner♥

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0