Här var det helg!

Godkväll vänner små! Förlåt för dålig uppdatering i helgen men jag har haft fullt upp. I fredags jobbade jag och Mimmi till 18 och mötte sedan upp Svenne & Madicken på Cats vid 21. God middag i trevligt sällskap! Vi förflyttade oss sedan till Robins place där vi drack en del innan vi gick till Harrys. Tänker inte kommentera Harrysbesöket, som vanligt och med hets i kön.. Jag börjar bli för gammal för sånt där nu. Efter stängning åkte jag hem till min fina pojkvän. Lördagen spenderade jag med Ebba & Eric, vi lagade mat och kollade melodifestivalen och idag har vi hängt hos mormor&morfar. Nu väntar jag på min skjuts från träningen, lägger upp bilder mm när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0