home

Kom hem från Sälen igår vid 12tiden på kvällen. Vistelsen där uppe var skön, rolig & givande. Jag kom fram till att jag kunde åka skidor (åkte tom i en svart), fick lite fräknar, åt massor med god mat m.m. Så resan är helt klart godkänd (Y)
Idag började jag skolan vid 13.20 :) tog mig en sovmorgon. Efter skolan fixade jag de där jäkla anteckningarna till Danne och gick sedan en sväng på stan. Mötte Elin som jag sedan glassade med i solen :) Nu ska jag vila lite och sedan powerwalka med Elin. Får se sedan hur kvällen ser ut, men jag ska försöka att hålla käften stängd, en del är trötta på mitt snack (?)

image121

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha snygg bakgrund! ;)

2008-04-21 @ 18:01:52
URL: http://carolinemelander.blogg.se
Postat av: Caroline

haha :D

2008-04-21 @ 18:29:35
URL: http://carolinemelander.blogg.se
Postat av: elin

du det va glassigt på alla vis.

2008-04-21 @ 18:43:50

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0