wwwwednesday

Tjohotjohej, läget med dej? Med mig är det brabra. Hann inte skriva en enda rad i bloggen igår, allt gick i ett. Hade lektion till kvart i 5. Tog sedan bussen hem och skrev ihop ett english speech och åkte vidare för att dansa. Efteråt fick jag skjuts av Fanny, som tidigare på dagen hade tagit körkort, till Timmys lägenhet där vi var ett litet gäng som kollade på "Good Luck Chuck". Sov i lägenheten och har sedan bara gått i skolan. Mitt English speech btw blev stressat och jag sa typ för många and, and, and, and osv. Men nu har jag de gjort :)

image127

Om en stund ska jag ut i solen och springa, eller gå.. (a) Vi får se vad benen vill.

Kommentarer
Postat av: elin

jag har walkat idag :)

2008-04-23 @ 21:20:54
URL: http://nejliika.blogg.se

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0