sportlov :)

Tjudeluuu. Är i princip frisk nu, lite snuvig & hostig men inget allvarligt.

Igår blev det lov, typ. Och det firades med lunch på Casablanca mit meine <3. Elin & Sara. På kvällen blev det bio i Helsingborg, Ps..I love you. Faktiskt riktigt bra :) Fick dock ont i högerhanden ett par gånger. (Får det när jag är sårad, ledsen, ser andra ledsna, ja ni fattar grejen?) Efter biomys blev jag skjutsad till Elin och sen vidare till Osberg i Attarp. Kunde blivit kul men allt tog helt plötsligt slut och jag, Elin & Louise stod uppradade utanför kingan. P försökte få in mig, och det gick hyffsat bra. tills Flintistjockisvakten kom! F.U. jag & vakter i hlm går inte ihop så värst bra. Sen åkte vi till Isaac & sen följde stackarn med oss till Elin. SOV-VAKNADE-JOBBADE. Fick en söt kommentar av en 9-årig tjej på jobbet; Du är fin! det gjorde mig lite glad.


image42


I torsdags var det alla ♥ dag.
Fick:
Godis av Elevrådet
Hjärtkaka av Mami
Två kort av Bebis
Blommor på posten (a) av min beundrare

Gav:
Inget!

Ikväll ska jag nog bara chilla, får se om jag åker ut till Ignaberga och festar till det. Tveksamt! Inte för att jag tror att de blir tråkigt. men jag kommer vara grymt tråkig på planet till Dublin imorgon alltså.

PUSSHEJSVEJGREJMEJ

Kommentarer
Postat av: ullis

Trevlig blogg =)

2008-02-18 @ 18:17:21
URL: http://enulrika.blogg.se
Postat av: Emma

hur får man blommor på posten? menar du blomsterbud? :D

2008-02-22 @ 11:17:49
URL: http://emmaxelsson.blogg.se
Postat av: maja

just precis. tyckte det lät sött :)

2008-02-22 @ 18:09:57
URL: http://alkoholicparty.blogg.se

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0