sjukis-frikskus-sjukis

image13


majsing är lite syyyk :( idag stannade majsen hemma från skolan för mamsen tyckte att min lilla koppa såg otrevlig ut. hihi. så jag har snaskat i mig två hamburgare och öppnat Naturboken gång idag. det gick sådär. sen kände jag mig tjock och gav mig ut på en springrunda. ett kort men intensivt lopp. för intensivt, jag spydde vid målgången. eller kanske lite innan. så nu är jag tom i huvudet och hostar som jag vet inte vad, en jude kanske. spyendet kan bero på att jag inte druckit något idag, och att jag är sjukt otränad. nu har jag iallafall tagit en lång härlig dusch och ska krypa in i en filt, koka lite te & värma mig en panpizza. hihi. det är jag värd :) skola imorgon? maybe baby.
hör just nu runder om det blir cats på fredag med favoriterna<3 hoppas på det bästa

---------------------------------------------------------

jaaaaa, det blir nog Cats. fira mig & elin lite sådär mys.
för jag fyller år på Måndag. he, nedräkning.

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0