sommarlov, typ

Igår vart det fest med tjejerna :) så sjukt härligt, vi satt där i bh & trosor å bara njöt av drickan vi hävde i oss. Sedan bar det av till utsparken på Björket, kan inte riktigt bestämma mig för om det var kul eller inte, galet vad jag dansade iallafall, och det är så det ska vara!

image184 image185  image186

Vaknade i morse av att mamsen kom in och väckte mig ett flertal gånger, kan bero på att jag skrev en liten söt lapp till dem innan jag gick och la mig. Så steg sakta men säkert upp och tog på mig det första bästa jag hittade. Hade skolavslutning i 8 min.. jävla skitrektor.
Efter den långa avslutningen åkte jag, Elin, Danne & Oskar till Linné för att kolla på estetarnas musikgrejs. Alla fyra deckade.

Imorgon tar en massa vänner studenten och jag känner mig helt stressad, men har bestämt mig för att först gå till Emelie & Emma med Agnes och sedan åka till Danne med Elin. Vad som händer sen får vi se, orkar nog inte partaja för hårt, Helsingborg kanske... (a)

tack för igår tjejer & alla ni roliga på Björket. seeeeees på stan om något imorgon.

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0