Tja.

Godaftonen Freaks! Idag har det varit en allmänt jobbig dag. Svenskaprov på morgonen som gick uselt. Hade sedan fotboll på idrotten i Djupadalsparken. Huuhuu, som jag ogillar den sporten, både att utföra och kolla på. Men det fick gå, fick värsta adrenalinrycket när bollen närmade sig målet, och som vanlig börjar jag tjoa och tjima. Efter skolan bjöds jag på fika av min kära syster, tacks :) sedan hem hem och sova. Väcktes utav ett sms där det stod att det vart dansträning. Så på med lite workout kläder och dansa dansa. Vart sjukt irriterad och trött i danssalen så blev inte så mycket gjort. Nu ska jag skriva på min bokrecension till imorgon.

Btw är det min dag idag, Linn & Linnea har namnsdag. Så grattis till alla Linnor & Linneor, som förövrigt betyder typ blommor? Eller nu har jag nog helt fel för mig. TJA

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0