w-day

på måndag den 1/12 har jag min första körlektion!
Det kan bli kul, jag ser fram emot de :)
09.20, exakt samma tid som annapanna.

ikväll har jag kollat på fotboll med elin, sara & linn.
det var mysigt, fick lite flashbacks från förr i tiden.
då man mest satt och kollade på omgivningen än spelet.
dock har åren förändrat mig och jag var helt inne i matcherna.
heja svart!

pga fotbollen missade jag bondesökerfru, BSF, som jag gärna kallar det.
turtur att dem lägger upp avsnitten på deras hemsida.
hatar ville, gillar patrik, och avgudar peter. HEJA PETER.
känns tyvärr som peter kommer åka nästa vecka :(

imorgon blir en bra dag, det vet jag!

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0