you make me fly


Gårkvällen spenderades hos J.Jedhammar med Joel & Mimmi.
Vi kollade lite P3 guld gala & spelade lite GH.
Runt tolv traskade jag & Joel hem i vinterkylan hand i hand ♥

Idag har jag jobbat 12-13.
Sedan hämtat bigsister Agnes på stationen.
Hon är hemma en vecka från London där hon nuförtiden är bosatt.

Ikväll ska vi dansa i den nya danslokalen :D wo ho ho!
Ska även försöka kolla in och bestämma hotell till Londontrippen?




-I wanna spend my nights and days between your arms-

Kommentarer
Postat av: Petra

Meeen så är du inte inne på msn. HÄLSA AGNES!!!!! Ge henne en kram från mig.



Ska vi göra en kupp? Läs min blogg. PUSS

2009-01-18 @ 17:05:37
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0