God väldigt tidig morgon!

Godmorgon!
KOLLA VAD TIDIGT JAG ÄR UPPE!!!
Har precis gratulerat mamma mor.
Jag gav henne en maja-mor-kväll då vi ska gå på bion "män som hatar kvinnor" plus lite till.

Idag går jag i skolan 08.15-13.40.
Klockan 16 kommer lite folk hit som ska fira mamma.
Sen sticker jag till Louise där vi ska fira henne :)
Vi får se vart kvällen leder, men tror jag väntar med utgång till imorgon.


Då blir det först badhuset sen björket?
haha, inte alls sugen på björket, men det kanske är för att jag är tröttast i världen nu.
Vi får se hur det blir, om det dyker upp något annat lockande kanske jag är på.

Hade inte sagt nej till en melodifestivalkväll med ett isf väldigt trevligt sällskap
typ som prinsen, om han är trevlig.
Han är iallafall prins, nybliven singel, nybliven skåning och snygg.
Vi har mycket gemensamt, Prins Bloom och jag :)



Nej, nu har jag jobb att göra, see you later. HUGS

Kommentarer
Postat av: Emelie

MÄN SOM HATAR KVINNOR ÄR BRA! Jag REKOMENDERAR den!

2009-03-15 @ 22:39:21

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0