Onsdagskvällen i bilder

Då kör vi:

Igår gick jag ner på Karl Johan och mötte upp Sara & Mathilda som arrivade igår! Kändes sjukt bra att se hässleholmare här. Vi stack till People & Coffee, as usual, och beställde några öl. JA, jag dricker öl nu, till viss del :) M kom förbi en stund, stackarn var sjuk i 39 graders feber så blev var inte så långvarig. Senare blev vi bjudna på shots o öl av ett gäng norska gutter. Trevligt!

Vi blev bjudna på "efterspel"= efterfest hos dem, dock drog Sara & Mathilda "hem" eftersom det inte är deras riktiga hem.. he, svårt att förklara.
Jag följde iallafall med och det var fart och fläkt, Jag & Jonas, som gästbloggade inatt, var uppe till 07:00 någongång? GALEN KVÄLL/NATT säger jag bara.
Har iallafall fått med mig en hel del norska i bagaget nu.

Jag tror jag måste laga mat. Verkligen måste!!








En hemsk grej som slog mig när jag vaknade var att Jonas är äckligt lik en av Norrmännen i prag, Blev nästan lite skraj och var tvungen att checka läget så att han inte var där i Maj på svensexa. Phu, NOT!


Kommentarer
Postat av: sara asmoarp

jag ser maja, och jag KRÄKER!



hoppas du har det kalas i oslo förövrigt :D

2009-09-12 @ 14:14:35

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0