försäkring

Sjukt mätt efter sushibuffé på Wok House!
Nu sitter jag här och läser lite om olika försäkringar.
Har typ aldrig i hela mitt liv varit på ett sjukhus. Mamma är sjuksköterska/barnmorska, då åker man inte till sjukan! Helt enkelt.
Varför skulle jag åka till sjukan på Cypern? För att magpumpas.. Hur mycket kan det kosta?

Jag har en tendens att klara saker själv. Gäller allt, förutom datorer.
Tar emot att köpa en jäkla försäkring, så mycket är jag ändå inte värd.


en osminkad maja, billigt och bra

Kommentarer
Postat av: Pilla

När jag bodde i Turkiet löste jag en försäkring hos Länsförsäkringar som var kanon. Förutom sjukdom och olycksfall och allt det där vanliga hade jag stöld/brand/gå sönderförsäkring för lägenheten jag bodde i. Betalade 400 kronor för fyra månader. Inte mycket pengar och helt klart värt det om något hade hänt.

2010-03-18 @ 16:45:41
URL: http://metrobloggen.se/holly85
Postat av: Nea

Maja skaffa försärkringen du kommer behöva den, tänk om du får en arbetsskada där nere å måste ha sjuk vård??

eller om du blir av med något?

å blir du sjuk så täcker försäkringen resekostnaderna för din familj att komma ner och träffa dig great värre XDXD

2010-03-18 @ 17:01:33
Postat av: Maja

SV: haha, jag skojade bara lite. Klart jag ska vara försäkrad, fixade det per telefon nyss!

2010-03-18 @ 17:46:27
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0