devote.se eller blogg.se?

Hej alla glada.
Idag har jag, Ebba & mamma varit på fotoutställning i Hässleholm och gått en runda på stan.. så himla tråkigt, det kommer sällan in nya plagg. Efteråt gick jag & Ebba ut och fotade lite och sedan har jag försökt hjälpa henne med att starta en fotoblogg, devote.se eller blogg.se är frågan just nu. Jag råder henne att välja devote.se, jag själv har funderat på att byta men känns som att jag kommer förlora 1000tals läsare då. Något att fundera över. Och det är inte lönt att fråga här om ni kommer följa med i domänbytet för ni verkar inte veta hur det fungerar att kommentera på denna blogg. hi hi.


Nu ska jag lägga in alla foton från min iPhone & min systemkamera, kommer strax in supernya foton till er. Ge mig någon minut bara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag följer med!

2011-04-02 @ 16:57:26
Postat av: J

jag me

2011-04-02 @ 17:03:29
Postat av: AAybaybaybay that's my name

söööt blogg :D



kika gärna in min blogg och tyck till vad du tycker!

nattstad.se/aybaybayblogg



byebye <3 :D

2011-04-02 @ 17:14:49
URL: http://www.nattstad.se/aybaybayblogg
Postat av: Maria

Jag med!!!

2011-04-03 @ 11:25:19
Postat av: Pialotta

moa din blogg är jätte bra men har letat efter en sån blogg som kajsa har skulle också villja träffa henne <3333... Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***


Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0