precis som Amanda Schulman & Martha Stewart



Hej vänner, kul dag @ work om man säger så.
Världslite post och världsbäst arbetskamrat (mimmi).
Jag & Bojjan snackade lite polski och hon berättade lite smått om hennes flytt till Sverige som hon gjorde pga kärleken, sweet. Efteråt satt såklart jag & Mimmi kvar och pyntade våra fina lappar och lekte Martha Stewart som vi sedan hängde upp på Tonys dörr :) hoppas han blir gladis imorgon!

Hann städa lite på mitt rum innan jag for till m&m så nu ska jag bara ta det lilla lugna och låta mig internetinspireras, precis som Amanda Schulman.

1 grej jag stör mig på idag: folk som både skriver & pratar hemsk göingska.. såsom; redigt, lia bra, daj, maj, naj, jau.. osv. Ni får lov att dö :)


Mimmi idag "puu juuuubbbb"

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0